Online marketing

Meer dan 89% zoekt online naar hun nieuwe sportschool.
Hoe zichtbaar ben jij?

Je website is het eerste contactmoment voor nieuwe klanten. Wij beheren je site en advertentiekanalen om hen te verwelkomen.

N

Maandelijks samen evalueren en stappen zetten

Wanneer je eindelijk een partner zoekt waarmee het klikt.

N

Bewuste keuzes maken op basis van data

Als je eigenlijk niet weet wat of hoe je iets moet doen.

N

Laat je bedrijf groeien met advertenties

Vergroot je online zichtbaarheid en krijg meer klanten.

#1

In Google

Niek

“Zowel het bezoekersaantal als de conversies zijn verdrievoudigd!
Niek Helmes

Nisandeh

“Thomas is creative, a great communicator and marketing-oriented. I happily recommend his work.
Nisandeh Neta

Chris

“In een twee maanden heb ik al meer klanten binnengehaald dan heel vorig jaar.”
Chris Riemens

Roel

“Binnen een paar maanden stond ik in de Google-top van Tilburg.”
Roel van Buggenum

Eline

“Ik heb niet alleen super site, ik begrijp nu ook dat het zo veel meer kan zijn dan een visitekaartje.””
Eline Peterse

Roeland

“Thomas heeft onze website duidelijk en goed op de kaart gezet.”
Roeland van der Put

Frank

“Thomas maakt websites letterlijk beter.”
Frank Kersbergen

Sharon

“Thomas is professioneel, creatief en heeft oog voor detail.”
Sharon Bremer

Olav

“Ik krijg er nog steeds complimenten over.”
Olav de Maat

Johanna

“Deze man werkt snel, goed, ontspannen, vindingrijk.”
Johanna van der Wees

Anna-Maria

“Thomas is geweldig. Ambachtelijk goed. Aanrader dus.”
Anna-Maria Giannattasio

Online Marketing & Adverteren in 3 Stappen

In het marketingtraject zoeken we naar de beste manieren om simpelweg meer resultaat uit de website te krijgen. Daarbij kijken we naar drie onderdelen:

1. Advertenties en SEO voor meer verkeer

Hoe krijgen we meer van de juiste doelgroep naar de website? Daarvoor gebruiken we Zoekmachines, Google Ads, Facebook & Instrgram Ads en Pinterest Ads. Maar alleen goede advertenties of hoog in Google staan is niet genoeg. We willen vooral dat deze mensen actie nemen.

2. De juiste website voor de beste conversie

Hoe helpen we deze mensen de eerste stap te zetten? Vvan contact opnemen tot het downloaden van een weggever. Van het plannen van een kennismakignsgfesprek tot het daadwerkelijk kopen van een product. Hoe nemen we hun bezwaren weg en helpen we ze over de drempel heen?

3. Optimalisatie van het salesproces

Vaak benadrukt meer zichtbaarheid ook wat er nog niet goed gaat. En in deze fase zoomen we daar op in. Misschien krijg je meer aanvragen of meer klanten – hoe kun je deze vraag daadwerkelijke verwerken? Hoe kun je op het beste van je kunnen blijven leveren?

3 Voordelen

Omdat dit proces geen eenmalig fix is maar áltijd in beweging blijkt, doen we dit in een maandtraject. Daarbij zijn we extra trots op:

N

Niet alleen tof in theorie, maar ook uitvoeren

Het probleem van een marketingplan is dat het in het in de praktijk niet altijd werkt. In dit traject creëren we as we go de juiste strategie, omdat we ontdekken wat daadwerkelijk raakt.

N

Alles op je eigen accounts

Je hebt altijd zelf controle en inzicht. Daarmee bent je nooit van ons afhankelijk en kun je ook op eigen benen verder.

N

En het is vrij: want je zit nergens aan vast.

We kunnen dit zo kort of lang doen als nodig is. Veel klanten zijn al jaren bij ons in dit traject, anderen kunnen na 3 tot 6 maanden op eigen kracht verder.

Wij werken graag met
Onze inspiratie

“What if I fall?” Oh but my darling, what if you fly?”

Erin Hanson

Visie

Wij geloven dat je website een mens-tot-mens relatie is.

N

Start een gesprek,
geen monoloog.

N

Help je bezoeker hun eerste stap zetten, zodat ze niet langer 'anonieme kijkers' zijn.

N

Verkopen heeft niets te maken met trucjes, maar met enthousiasmeren en vertrouwen geven.

N

Je valt op en blijft top-of-mind door jezelf te zijn, niet door anderen na te doen.

N

Van website naar gesprek, van gesprek naar verkoop.

Groei & Avontuur

 

Onze Resultaten

SEO

#1 Positie in Google

Goed gevonden op het concurrende zoekwoord ‘fysiotherapie utrecht’.

Facebook Ads

Return on Ad Spend: 36x

Iedere euro aan Facebook betaalt zich 36 keer terug.

Google Ads

€ 2,28 per Contactopname

Van advertentie naar eerste afspraak voor de prijs van een koffie.

Conversie

20,64% Conversie

Van iedere 100 websitebezoekers, gaan er 20 voor ons doel.

Opt-in

Online Card Deck ontwikkeld

Bindt bezoekers met een interactieve ervaring.

Mailinglijst

€ 0,43 per lead

Maarliefst 334 leads op de e-maillijst toegevoegd.

SEO

#1 Positie in Google

Gevonden op het zoekwoord ‘personal training utrecht’.

Social Advertising

200 Aanmeldingen voor €45,96

Webinars vullen via Facebook & Instagram Advertenties.

Veelgestelde vragen

Waarom een  maandelijks traject?
Er zijn twee hoofdredenen: de marketingwereld verandert constant. Het is helaas geen kwestie van aanzetten en niet meer omkijken, maar van blijvend verbeteren. Daarnaast zien we in de praktijk dat ook ‘online verkopen’ blijvend evalueren en proberen is. 

Is er een minimale looptijd?
Nee, je kunt het letterlijk per maand proberen. We raden wel aan om dit de eerste keer drie maanden te geven om een goed beeld te krijgen.

Hoeveel betaal ik voor advertenties, en aan wie?
Je kunt adverteren vanaf 1 euro per dag. We raden wel per kanaal (zoals Google Ads of Facebook Ads) minimaal 10 euro per dag aan. Je betaalt dit via je eigen account direct aan de betreffende partij.

Moet ik zelf mijn advertentieteksten aanleveren?
Hoeft niet, mag wel! De beste resultaten behalen we in samenwerking.

Kan ik zelf leren adverteren?
Jazeker, maar net zoals je zelf kunt leren je auto te repareren: het is niet voor iedereen weggelegd.

Wat als ik hulp nodig heb en niet in een traject zit?
Alles is bespreekbaar, maar actieve trajecten krijgen natuurlijk voorrang.

Welke garanties kunnen jullie geven?
Het succes van een traject hangt van meerdere dingen af: niet alleen goede advertenties, ook goede producten, website en sales. We garanderen dat we onze kennis en ervaring inzetten. 

Hoe lang duurt het traject?
Veel bedrijven zitten al jaren maandelijks bij ons, sommigen houden bijvoorbeeld een zomerstop en anderen blijven een maand of zes. Zolang het leuk is en goed werkt, natuurlijk!

Wat moet ik zelf doen?
Aanleveren van foto’s , video en (concept)tekst.We kunnen geen teksten verzinnen: geeft ons de juiste input, en we maken er iets moois van.

Wat gebeurt er na een traject?
Je zit nooit aan ons vast. Veel klanten kunnen zelfstandig vooruit en stellen een paar keer per jaar een vraag, anderen nemen een virtual assistent (VA) aan.

Bekijk hoe wij omgaan met persoonsgegevens in onze Privacyverklaring.