5 augustus 2020 | Groei, Meer Bezoekers, Meer Klanten
Er zijn mensen die veel te geven hebben, maar niet weten hoe ze dat ‘in een product’ moeten passen voor hun onderneming. Wat bied je hen? Welk prijskaartje hangt daar aan? Zullen we dat concept eens omdraaien? Begin eens met de vraag: Wát wil je verdienen per maand?...
22 juli 2020 | Authenticiteit, Meer Bezoekers, Meer Klanten, Meer Vertrouwen
De afgelopen elf jaar heb ik aan zo’n vijfhonderd websites gesleuteld. Van ‘simpele visitekaartjes’ tot boekingssites. Van webshops tot lead generators. Maar wát maakt nou het verschil? Hier zijn 3 verrassende elementen van sterke websites. 1. Een mooie website is...
8 juli 2020 | Meer Bezoekers, Meer Klanten
Je ziet dat ‘niets doen’ ook weinig oplevert. Mensen komen niet vanzelf, laat staan dat ze zomaar contact opnemen of iets kopen. Er komt een punt waarop je jouw website écht strategisch wilt gebruiken. Een kleine ‘machine’ die steeds beter wordt in het verkopen...
16 januari 2020 | Meer Bezoekers
Weet je wat écht lekker werkt om leads te genereren? Iets waardevols gratis weggeven op je website, in ruil voor een e-mailadres. Een weggever, heet dat! Maar weet je even niet wat je weg moet geven? Zijn er te veel opties, of kun je het plaatje in je hoofd nog niet...
5 maart 2018 | Groei, Meer Bezoekers
Je hoort het tegenwoordig steeds vaker: denk je even snel een plaatje van Google te downloaden, staat er een Duitse advocaat op de stoep met een eis van 3.000 euro schadevergoeding voor het stelen van artistiek materiaal. Jep, het gebeurt écht. Maar gelukkig zijn er...
28 augustus 2016 | Meer Bezoekers
Wanneer mensen een onderneming beginnen, dan hebben ze twee prioriteiten. Ten eerste een bedrijfsnaam, ten tweede coole visitekaartjes. All aboard the train to disaster! Die visitekaartjes gaan we nu niet bespreken, maar pfff, die naam. Hoe vaak zie je een bedrijfje...