Je ziet dat ‘niets doen’ ook weinig oplevert. Mensen komen niet vanzelf, laat staan dat ze zomaar contact opnemen of iets kopen.
 
Er komt een punt waarop je jouw website écht strategisch wilt gebruiken.
 
Een kleine ‘machine’ die steeds beter wordt in het verkopen van producten, het ontvangen van aanvragen of het geautomatiseerd krijgen van (1-op-1) afspraken.
 
En nee, je hoeft daarvoor geen ingewikkelde funnel te maken. Mensen hoeven niet per definitie via een e-book, een e-mailreeks en een webinar naar je ‘salespage’ toe.
 
Vaak kan (en moet) het veel simpeler.
 
Sinds twee jaar helpen wij ondernemers doorlopend met de online strategie.
 
Het is doel is om weg te bewegen van ‘geluk’ of ‘lanceren’ of ‘toeval’,
en te bouwen aan een website die doorlopend – maand op maand – presteert.
 
Onze methode is bestaat uit drie stappen:
 
1. Meer bezoekers naar je website krijgen, bijv. via Google of Facebook Advertenties.
 
2. Meer van deze bezoekers actie nemen laten, zoals kopen, afspraak maken, aanmelden.
 
3. Meer doen van dat wat goed werkt, en stoppen met de rest.
 
En zo bouwen we iedere maand aan een continuïteit.
Aan rust en zekerheid, voorspelbaarheid en groei.
Bekijk hoe wij omgaan met persoonsgegevens in onze Privacyverklaring.