Website verbetertrajecten
Je website is dé plek waar kijkers klanten worden.
Zoek je een nieuw, betrouwbaar adres om je website te beheren? Is het tijd voor een grote upgrade, voor het tastbaar maken van je volgende stap?
Peace of mind, controle en overzicht
Veel mensen komen bij ons terecht in het midden van chaos
Vertrouwen in de samenwerking
Veel mensen komen bij ons als ze geen band hebben met hun huidige bedrijf
Meetbaar resultaat
Veel mensen komen bij ons als hun website eigenlijk niets doet, terwijl er zoveel potentie is
#1
In Google
Al onze website verbetertrajecten zijn maatwerk.
Wat heeft jouw website nodig om succesvol te zijn? Vaak is dat een flinke SEO-optimalisatie, het starten van advertietrajecten of verbetering van inhoud en conversie. Maar altijd een combinatie.
Voorbeeld: Moderniseren
Voor en na van Artsenpraktijk Leef
Voorbeeld: Resultaatgericht maken
Voor en na van Trainingsbureau voor mindulness
Week 1
Inventarisatie & Strategie
Welkom in ons websiteverbetertraject! Samen bespreken we wat je tot nu toe gedaan hebt en waar je naartoe wil met jouw bedrijf. De website moet een uiting worden van jouw vernieuwde strategie. Hierbij krijg je van ons opdrachten die je helpen met het verscherpen van jouw doelen en het helder krijgen van jouw doelgroep. Ook als je denkt “dit weet ik al” is het goed hier nog een keer over na te denken omdat jouw doelen en doelgroep met de loop van tijd kunnen veranderen.
Week 2
Huidige Metingen
In de tweede week bespreken we de nulmeting van je huidige website. Hierbij kijken we naar hoeveel verkeer er binnenkomt, de technische kwaliteit en de gebruiksvriendelijkheid van het design. Samen maken we een plan om alle aandachtspunten te verbeteren.
Week 3-6
On-page verbeteringen
We passen de besproken veranderen toe op je website. Qua design betekent dit bijvoorbeeld het wijzigen van knoppen, of het verbeteren van teksten en wijzigen van afbeeldingen. Jouw huidige huisstijl steken we in een vernieuwd jasje.
Week 7 – 9
Off-page verbeteringen
Naast veranderingen op de website, passen we ‘off-page’ een aantal zaken aan. We verbeteren jouw vindbaarheid op Google door te werken aan SEO en linkbuilding. Via advertenties op sociale media en/of zoekmachines zorgen we voor meer verkeer naar jouw website.
Week 10
Evalueren & Verbeteringen
Jouw website staat inmiddels live. We hebben ons eerste evaluatiemoment en bespreken we of de veranderingen de gewenste resultaten hebben. Acht weken daarna hebben we onze tweede afspraak. Mochten er verbeterpunten naar voren komen passen wij die toe op je website. De eerste 6 maanden na lancering zijn extra verbeteringen namelijk inbegrepen.
Wij werken graag met
Onze inspiratie
“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan”
Pippi Langkous
Visie
Wij geloven dat je website een mens-tot-mens relatie is.
Start een gesprek,
geen monoloog.
Help je bezoeker hun eerste stap zetten, zodat ze niet langer 'anonieme kijkers' zijn.
Verkopen heeft niets te maken met trucjes, maar met enthousiasmeren en vertrouwen geven.
Je valt op en blijft top-of-mind door jezelf te zijn, niet door anderen na te doen.
Van website naar gesprek, van gesprek naar verkoop.
Veelgestelde vragen
Hoe weet ik of mijn wensen in dit traject passen?
We maken altijd een maatwerk plan gebaseerd op jouw wensen en ideeën. Het leuke is: alles kan!
Ligt de focus vooral op techniek, design of marketing?
Een goed werkende website is een combinatie van die factoren. We werken aan alle onderdelen in de passende balans.
Moet ik zelf een idee aanleveren of maken jullie een plan?
Wat we vooral nodig hebben is de stip op de horizon. Wat is het gewenste resultaat? Dan weten wij welke stappen we moeten nemen om daar te komen.
Hoe lang duurt het traject?
Een traject duurt gemiddeld drie maanden. Bij het maken van het plan geven we ook een schema met de gewenste en haalbare deadlines.
Wat moet ik zelf doen?
Aanleveren van foto’s , video en (concept)tekst. We kunnen geen teksten verzinnen: geeft ons de juiste input, en we maken er iets moois van.
Wat gebeurt er na een traject?
Je zit nooit aan ons vast. Veel klanten kunnen zelfstandig vooruit en stellen een paar keer per jaar een vraag, anderen nemen een virtual assistent (VA) aan.